P W N S
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

P W N S

Pirates With No Ship
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 FUry warrior apply (sivindlar)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
sivindla
Gäst




FUry warrior apply (sivindlar) Empty
InläggRubrik: FUry warrior apply (sivindlar)   FUry warrior apply (sivindlar) Icon_minitimesön jan 11, 2009 3:29 pm

LITE OM MIG

Tjena jag heter ludde är 17 år och bor i norrköping.
Jag går på gymnasiumet "ebérstinska" där jag pluggar Natur&Samhäll.
På min fritid umgås jag med vänner osv, men såklart så blir det väldigt mycket dator spelande.
Sitter runt 7timmar om dan från typ5 till 12. Wow är mitt största intresse och kan raida alla dagar i veckan, från 5-12

Kommunikation
Jag har ventrilo mix tillgång till mick och pratar gärna om det behövs.
Ingen blyg person direkt mer social:).


Till min warrior
Namn: Sivindlar
klass: Warrior
Har 7 dagar på 80 atm.
Spec atm 18/54 då jag inte speccat "commanding presence" för att jag föredrog att få dmg till mig själv.
Hade en warrior som speccade den i förra gillet så behövdes bara en.
Men jag kan specca om om det behövs, har ett skapligt protgear ocksåSmile.
Har 3.7k attackpower i berserkerstance . Håller på att levla min BS

Historik
Jag nyligen migrerat hit för har många irl mates här. På min förra server (lightnings'blades) så var jag med den 3 bästa guilden på servern då
Tog hela naxx 25 osv. Väl när jag kom till den här servern så joinade jag morality och fortsatte i prencip på samma progress. Nu har dem miggat och jag beslutade mig för att stanna.


EXPERIENCE
Innan tbc MC, AQ40 Zulgurub
Under tbc kara grul maggy ssc tk bt allt downat spelade inte wow när sunwell kom hade uppehåll:)
Wotlk tagit allt förutom malygos på hc men jag kan taccsen. Visst ja inte satharion med 3 drakar heller.

Av mig så får ni en bra raider med oftast ett glatt humör. Vill bidra med progress och skratt Smile
Självklart så vill jag träffa lite online mates. Alltid förbered till varje raid och presterar mitt yttersta varje gång.
Söker främst hit för att jag vet att ni har bra progress och värkar vara en bra och vänlig guild.
Till överst på sidan Gå ner
Sivindla
Gäst




FUry warrior apply (sivindlar) Empty
InläggRubrik: applyn   FUry warrior apply (sivindlar) Icon_minitimesön jan 11, 2009 3:31 pm

Nu såg jag att ja glömde armory linken
Till överst på sidan Gå ner
Sivindla
Gäst




FUry warrior apply (sivindlar) Empty
InläggRubrik: s ad   FUry warrior apply (sivindlar) Icon_minitimesön jan 11, 2009 3:32 pm

Får inte in armory länken ni får ingame inspecta eller söka själva:)
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





FUry warrior apply (sivindlar) Empty
InläggRubrik: Sv: FUry warrior apply (sivindlar)   FUry warrior apply (sivindlar) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
FUry warrior apply (sivindlar)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» nothingtoxic 80 Fury warrior
» Protection Warrior
» Warlock apply 2k+ sp
» Paladin Apply
» paladin apply

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
P W N S :: Public :: Application-
Hoppa till: